Po kilkunastu latach pracy na etacie powiedziałam \”stop\”. Postanowiłam założyć własną działalność i pracować na siebie, a nie na kogoś. Oczywiście, zależało mi na tym, aby jak najlepiej zoptymalizować koszty i nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy. Po dłuższym zastanowieniu doszłam między innymi do wniosku, że nie potrzebuje kupować kopiarki do dokumentów, skoro mogę ją tanio wynająć.
Wynajęłam tanią i solidną kopiarkę
Moja przyjaciółka podpowiedziała mi, gdzie w okolicy znajduje się korzystny wynajem kopiarek. Ona sama korzystała z tej firmy wynajmującej sprzęt biurowy już od kilku lat i była bardzo zadowolona. Mieli oni przystępne ceny, a jeśli chodzi o kopiarki można było naprawdę przebierać w wielu sprzętach, różnych renomowanych firm i marek. Była przekonana, że znajdę tam coś odpowiedniego dla siebie. Postanowiłam udać się tam i sprawdzić, czy faktycznie posiadają oni tak duży wybór kopiarek. Jak się już wkrótce przekonałam, przyjaciółka się nie myliła. Bez problemu znalazłam tam odpowiednią kopiarkę, która była bardzo nowoczesna i innowacyjna, oraz posiadała wiele przydatnych funkcji. Zdecydowałam się ją wynająć na okres kilku miesięcy. Po tym czasie mogłam przedłużyć okres wynajmu bądź zrezygnować z dalszego wynajmu bez żadnych kar umownych. Muszę przyznać, że długoterminowy wynajem kopiarki w tej firmie był naprawdę korzystny cenowo.
Szybko przekonałam się, że wynajem takiego sprzętu biurowego ma o wiele więcej zalet, aniżeli niską cenę. Przede wszystkim w razie jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, to firma od której wynajmuję kopiarkę zajmuje się ich naprawą, a na czas trwania naprawy dostaję inny sprzęt, przez co nie muszę się martwić, że moja praca będzie utrudniona lub niemożliwa do realizacji. Dobrze, że się na to zdecydowałam.